Overslaan naar content

Servicedesk Medewerker IT

Op locatie
  • Schiphol, Noord-Holland, Nederland
Hoofdkantoor

Functieomschrijving

Ben je op zoek naar een uitdagende baan waarin jij je IT-skills kunt inzetten terwijl je ook nog eens je collega’s blij maakt? Wel, zoek niet verder, want wij hebben dé job voor jou!

Wat maakt werken als Servicedesk medewerker IT bij I-SEC zo bijzonder?

De dynamiek van onze organisatie biedt je de unieke kans om in een multiculturele omgeving te werken, waar teamwork en samenwerking essentieel zijn. Het IT team van I-SEC bestaat uit diverse collega’s die veel met elkaar optrekken. Het team ademt technologie en innovatie, maar is vooral heel behulpzaam. Je collega’s helpen - zodat ze zorgeloos kunnen blijven werken - dat is elke dag het doel. Doet de laptop het niet meer? Dan komen je collega’s naar jou toe om geholpen te worden.

Wat houdt de functie in?
Als onze nieuwe Servicedesk medewerker ben jij de held die je collega’s uit de brand helpt als hun computer het niet meer doet of als ze vastlopen in hun digitale omgeving. Je lost problemen op, installeert software, en zorgt ervoor dat iedereen blij is met zijn of haar werkplek. Soms ga je zelf op pad en soms fix je het vanachter je bureau. Flexibiliteit is the key


Taken en verantwoordelijkheden

  • Je biedt ondersteuning en probleemoplossingen aan medewerkers via telefoon, email, chat, of persoonlijk contact;
  • Je stelt diagnoses en lost hardware- en software problemen tijdig en effectief op;
  • Je prioriteert en beheert meerdere tickets tegelijk, waarbij je zorgt voor een tijdige afhandeling, en documenteert alles nauwkeurig in het ticketsysteem (Topdesk);
  • Je verzorgt het werkplekbeheer. Denk hierbij aan installatie, configuratie en onderhoud van hardware en software.
  • Je draagt bij tot het bijhouden van inventaris van hardware en software om een goed overzicht te houden van alle apparatuur en licenties binnen de organisatie;
  • Je neemt deel aan de ontwikkeling en implementatie van beleid, procedures en standaarden.
  •  Je draagt bij aan de voortdurende verbetering van de servicedesk-activiteiten door gebieden voor verbetering te identificeren en proactieve oplossingen te implementeren;
  • Je ondersteunt het contractmanagement en het bestellen van hardware en software.

Wat bieden wij jou?

  • Een toffe baan op Schiphol in een informele sfeer waarin jouw input wordt gewaardeerd;

  • Kansen door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Trainingen, cursussen, you name it;

  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Een hecht team waarin humor en hard werken hand in hand gaan;

  • Direct een jaarcontract met uitzicht op een vast contract;

  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);

  • 13 adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);

  • Bonus van € 500 bij het aanbrengen van een nieuwe collega.

Vereisten

Wat vragen we van jou?

  • Een gezonde dosis IT kennis. Je hoeft geen tovenaar te zijn, maar je moet wel je weg weten te vinden in Windows, Office (M365) en andere standaard programma’s;

  • Je staat graag klaar voor anderen en je kunt ingewikkelde IT-termen vertalen naar begrijpelijke taal;

  • Je bent leergierig. De IT-wereld staat nooit stil en dat vind jij juist interessant. Nieuwe dingen leren? Bring it on!;

  • Je kunt goed samenwerken, maar je kunt ook zelfstandig aan de slag zonder in paniek te raken.


Reageren?

Als je belangstelling hebt voor deze functie, laat het ons dan uiterlijk op 13-05-2024 weten. Maak jouw interesse kenbaar door je CV met motivatiebrief te sturen naar amsrecruitment@i-sec.com. Na de sluitingsdatum zullen we contact met je opnemen.

i-sec.com

linkedin.com/company/i-sec


of